Is Christenskap harde werk?

Deel hierdie boodskap op Sosiale Media
image_pdfLaai afimage_printDruk

Hoeveel van julle het al die volgende stelling gehoor: Christenskap is harde werk? Hoeveel van julle dink dat hierdie stelling reg is? Kom ons kyk vandag hierna.

Hierdie beginsel om te presteer en die beste in alles te wil wees word van kindsbeen af in ons ingedwing, want op skool moes ons presteer, na skool op universiteit moet ons presteer en selfs in ons beroepe moet ons presteer om iewers te kom. Dis dus net natuurlik dat ons in ons geloofslewe ook wil presteer en vir ander wil wys dat ons die beter Christen is en dis net hier waar die appel karretjie se wiele afval!

Stap ʼn bietjie deur Christen boekwinkel en kyk hoeveel boeke op die rak is oor hoe om ʼn beter Christen te wees en jy gaan verbaas wees wat se multimiljoen rand instelling dit is. Die rede hiervoor is omdat ons almal graag regverdig wil wees voor die Here. Ons wil almal graag die beste Christen wees wat ons kan en ons is mos geleer dat dit harde werk is om ʼn goeie Christen te kan wees.

Kom ons kyk wat sê die Bybel. In Johannes 19:30, tydens Jesus se kruisiging, lees ons die volgende:  “En toe Jesus die asyn geneem het, sê Hy: Dit is volbring! En Hy het sy hoof gebuig en die gees gegee.” Wat is dit wat volbring is? Alles wat nodig is vir ons om verlos te word is volbring. Dit beteken dat al die harde werk gedoen is. Daar is letterlik niks meer wat ons kan doen om meer of beter gered te wees as die volgende persoon nie!

Om dus op te som:

  • Is Christenskap harde werk? Nee, beslis nie, want Jesus het alles klaar vir ons gedoen!
  • Is daar iets meer wat ons kan of moet doen om ʼn beter Christen te kan wees? Nee, glad nie, want weereens is alles reeds vir ons gedoen.

Ons was almal diewe, leuenaars, egbrekers, godslasteraars en gierigaards. Die enigste verskil is dat ons nou deur die genade van Jesus Christus gered is van ʼn ewigheid sonder Hom! Dit wat stukkend was is reggemaak en alle ongeregtigheid is bedek! Prys die HERE!

Maar daar moet tog iets wees wat ons kan doen? Ja, daar is. Onderhou die Wet van Christus soos dit in  Mattheus 22:37 – 39 opgeteken is: [37] En Jesus antwoord hom: Jy moet die Here jou God liefhê met jou hele hart en met jou hele siel en met jou hele verstand. [38] Dit is die eerste en groot gebod. [39] En die tweede wat hiermee gelykstaan: Jy moet jou naaste liefhê soos jouself.”

Jesus leer ons dat as ons Hom liefhet, dan sal ons sy gebooie onderhou. Is u lief vir Jesus? Onderhou dan Sy gebooie en moenie probeer om u eie saligheid te probeer koop nie!

Mag die Here hierdie boodskap seën!

image_pdfLaai afimage_printDruk