Pasop dat jy nie mislei word nie

Pasop dat jy nie mislei word nie

Deel hierdie boodskap op Sosiale Media

HERE, maak ons wakker sodat ons sal kan onderskei tussen watter boodskap van U af kom en watter nie; veral in hierdie laaste van tye. AMEN!

In Mattheus 24 lees ons waar Jesus se dissipels saam met Hom na die Olyf berg gaan en nadat hulle gaan sit het, het hulle Hom gevra wanneer die einde sal kom. Jesus antwoord toe in Mattheus 24:4 met die volgende antwoord: “Pas op dat niemand julle mislei nie.”

Ek vind hierdie antwoord so gepas, want Jesus kon hulle gewaarsku het dat daar baie aardbewings, baie pes siektes of selfs hebsug sou wees op ‘n vlak soos wat nog nooit voorheen gesien was nie, maar Hy doen dit nie. Hy waarsku hulle dat hulle versigtig moet wees om nie mislei te word nie. Dit wys net hoe belangrik dit vir Hom was om dit heel eerste te noem.

Ek kan vir julle op ‘n persoonlike vlak van hierdie dinge getuig, want in die laat 1990’s was ek so mislei. Dit was lank voor ek met Suiderkruis begin het. Dit het begin met ‘n christelike boek wat ek by CUM boeke gekoop het; heel onskuldig. Die boek het gegaan oor die Hemel en dit het uiterlik alles gehad wat ‘n Christelike boek veronderstel was om te hê. Ek het aanvanklik met alles wat die skrywer geskryf het saamgestem, want daar was tot aanhalings uit die Bybel uit. Ek het halfpad met die boek gekom, toe is my kop so deurmekaar soos wat dit in jare nie was nie! Dit wat in die boek verkondig word is geheel en al teenstrydig wat in die Bybel staan! Dis amper asof die skrywer sy eie Bybel probeer skryf het!

As dat wat die skrywer geskryf het waar was, dan was daar geen manier vir enige iemand om eendag in die Hemel te kan kom nie, selfs nadat Jesus jou siel gered het! Dit was vir my onaanvaarbaar want Efesiërs 1:13 sê “…nadat julle die woord van die waarheid, die evangelie van julle redding, gehoor het, in wie julle, nadat julle ook geglo het, verseël is met die Heilige Gees van die belofte.” Ek het die Woord van die Evangelie gehoor; ek het Jesus Christus Seun van die Alle Hoogste God in my hart laat woon; ek is verseël met die Heilige Gees van die Een Waaragtige God; so hoe kan enige iemand vir my sê ek sal nie Hemel toe gaan nie? Veral nadat ek hierdie woorde glo met hart, siel en liggaam nie? Op die einde van die dag is dit tog al wat saak maak, dan nie? Handelinge 16:31 sê so; “Glo in die Here Jesus Christus en jy sal gered word” en dis nie net daar waar dit staan nie, maar op verskeie ander plekke in die Bybel ook.

Jesus self sê tog in Johannes 10:27-30 [27]  My skape luister na my stem, en Ek ken hulle, en hulle volg My. [28]  En Ek gee hulle die ewige lewe, en hulle sal nooit verlore gaan tot in ewigheid nie, en niemand sal hulle uit my hand ruk nie. [29]  My vader wat hulle aan My gegee het, is groter as almal; en niemand kan hulle uit die hand van my Vader ruk nie. [30]  Ek en die Vader is een.” En hier bevestig Jesus dit weer! Jy is SYNE, liewe leser! As jy gered is en jy glo dit met hart siel en liggaam is jy gered en sal jy in der ewigheid nooit verlore gaan nie! Daar is geen redenasie wat hieroor gevoer kan word nie! Jesus het so gesê en dis die einde daarvan!

Ons wat gered is, het die HERE lief, want Hy het alles vir ons gegee; selfs Sy eie lewe het Hy nie gespaar nie! Ons glo dit en daarom behoort dit elke Kind van die HERE se plig te wees om homself te distansieer van sonde en om te probeer om ‘n lewe van Heiligheid te lei. Let op dat ek die woord “probeer” gebruik en daar is ‘n baie goeie rede daarvoor. Nie een van ons is perfek nie; nie eers ek nie! Ek sê gereeld vir die HERE soos Petrus in Lukas 5:8 gesê het “Gaan weg van my, Here, want ek is ‘n sondige man!” Maar Jesus doen dit nooit! Hy druk my eerder teen Hom vas en sê hoe lief Hy my het! Prys die HERE!

Soos ek al voorheen gesê het, tel die poging wat jy aanwend baie meer as wat enige iemand sal besef. Jy het jou tekortkominge en jy besef dit, maar jy laat die Heilige Gees toe om in die area waar jy tekort skiet, jou aan te vul sodat jy heel kan word! Hierdeur verbeter jy in die area waar jy nie goed is nie en leer jy mense vergewe en hoe om naasteliefde toe te pas. Baie gou groei jy vrugte vir die HERE in jou lewe. Vrugte van liefde, blydskap, vrede, lankmoedigheid, vriendelikheid, goedheid, getrouheid, sagmoedigheid en selfbeheersing. (Galasiërs 5:22)

As jy hierdie dinge toepas, moenie dat enige iemand vir jou sê dat jy nie in die wegraping sal saamgaan nie, want daardie persoon LIEG! Jammer vir die kras woorde, liewe lesers, maar ek is moeg daarvan dat mense my oor my waardigheid om dit wat binnekort oor die aarde gaan kom te mis, aanval of my minderwaardig daaroor laat voel! As jy ‘n ware geredde kind van die HERE is met die Heilige Gees in jou lewe en jy groei die vrugte van die Gees, waarom sal jy dan agterbly? Ek weier om in vrees te lewe dat ek sal agterbly!

Paulus skryf aan Timoteus in 1 Timoteus 6:3-5 dat as iemand iets anders leer wat nie instem met die gesonde woorde van onse Here Jesus Christus en met die leer wat volgens die godsaligheid is nie, dan moet ons onsself van hierdie mense onttrek! Baie wyse woorde! En dis ook hoe jy enige prediker toets. Stem dit wat gesê word saam met dit wat in die Bybel staan? Indien nie, bevraagteken dit dan!

Die punt liewe leser is om jou eie Bybel te lees. Moenie ander mense vertrou om vir jou te vertel wat daarin staan nie. Doen jou eie Bybel studie of as jy wil, skryf in by ‘n groep waar jy kan leer, maar onthou; as iemand iets verkondig wat teenstrydig is met die Woord van die HERE; wees dan op jou hoede! “Want die Satan self verander hom in ‘n engel van die lig. Dit is dus niks besonders wanneer sy dienaars hulle ook voordoen as dienaars van geregtigheid nie.” (2 Korintiërs 11:14-15)

Ek dink die HERE laat hierdie dinge in ons lewens toe sodat ons moet leer om op Hom en net op Hom te vertrou en om jou Bybel eerder self te lees as om te vertrou op mense wat vir ons vertel wat in die Bybel staan of wat God se wil vir ons lewens is. Die HERE het baie kuddes wat Hy regoor die wêreld versorg, maar die boodskap is by almal dieselfde naamlik liefde vir die HERE en liefde vir jou naaste. Die HERE het nie spesiale Kinders nie. Ons is almal spesiaal, want die feit dat jy die HERE gekies het bo satan en sy aanloklike beloftes is klaar ‘n wonderwerk op sy eie. Moet dus nie dat iemand vir jou vertel dat as jy aan hierdie of daardie groep behoort jy op een of ander manier meer spesiaal is nie, want jy is nie!

Liewe lesers, wees versigtig na wie jy luister, veral nou wat ons so naby aan die einde is. Satan werp nou alles in die stryd om soveel as moontlik van ons hier te kan hou, want as ons eers by Jesus is, dan kan hy ons nie meer aanval nie.

Ek gaan hierdie boodskap afsluit met die volgende wyse woorde soos opgeteken in Jakobus 1:5 “En as iemand van julle wysheid kortkom, laat hom dit van God bid, wat aan almal eenvoudig gee sonder om te verwyt, en dit sal aan hom gegee word.”

Prys die Naam van die HERE!