Wanneer Jesus gaan kom

Deel hierdie boodskap op Sosiale Media

Iemand het eenslag vir my gesê dat Jesus ‘n geweldige sin vir humor moet hê, want net ‘n God met ‘n sin vir humor sal ‘n mens gemaak het! Ek het nog nooit waarder woorde as dit gehoor nie! Ek dink dat Jesus baie keer homself klaar lag vir al die dom dinge wat ons aanvang.

Ek let weer hierdie naweek op hoe mense se koppe uithaak oor die wegraping… Voorspellings wat gemaak word, profesieë wat opgeroep word as bewyse… Dis asof almal alles wat in die Bybel gestyf staan net in die lug op gooi as onbelangrik!

Ek weet maar net te goed dat baie van julle hierdie aarde nie meer as julle tuiste sien nie en julle is reg as julle so dink. Ek weet ook dat net so baie van julle graag saam met Jesus wil wees en dat hierdie wag periode uitmergelend moet wees vir julle.

Maar onthou Jesus se woorde in Mattheus 24:36 dat niemand daardie dag en die uur sal weet nie; nie eers Jesus self weet dit nie en in Mattheus 24:44 sê Jesus dat dit op ‘n uur sal wees wat niemand verwag nie. Daar word wel vir ons gesê  ons sal weet as die tyd naby is en dit weet ons klaar, want jy hoef maar net om jou te kyk om te sien hoe die profesieë vervul word. Die bewyse is oral en daar is by my geen twyfel dat die tyd inderdaad hier is nie.

Die belangrikste ding wat almal vergeet is dat God se tyd nie ons tyd is nie. Vir ons is tyd liniêr wat beteken dat ons tyd ervaar in ‘n reguit lyn van geboorte tot dood. Vir God het tyd geen betekenis nie, want Hy kan vorentoe gaan om te kyk wat gaan gebeur en Hy kan terug gaan om die resultate te inspekteer. Maar weet dit dat die dag as die wegraping plaasvind, daar geen beter dag daarvoor gaan wees nie. Dit gaan om dit nou in een woord te sê die “perfekte” dag daarvoor wees!

Tot daardie “perfekte” dag kom, moet ons geduldig wees en bly wees dat ons so baie tyd gegun word om gereed te maak. Ek weet dat sommige van julle al moeg gewag is en dat sommige op die punt is om moed op te gee. Jesus het weereens gesê dat dit gaan gebeur, maar hou moed, want jou verlossing is amper hier.

As daar enige iemand wat hierdie lees wat nog nie gereed is nie, dan wil ek by jou smeek om nou, op hierdie oomblik wat jy dit lees, aandag daaraan te gee. As jy dink dat jy op die laaste sekonde alles sal kan regmaak, dan is jy verkeerd. So vinnig soos wat jy jou oë kan knip gaan jy agterkom dat jy nie gereed was nie en agter gebly het!

Hoe kan jy sorg dat jy gereed is? Weerhou jou van sonde sover as wat vir jou moontlik is. Moenie steel nie, moenie skinder nie, praat nie kwaad van ander nie en daar is nog baie ander dinge ook. As jy oortree, want ons almal doen, vra dan dadelik vergifnis. Moenie uitstel nie! Maak ‘n punt daarvan om vergifnis vir jou sondes te vra met jou oggend of aand godsdiens. Jy sal nooit vir Jesus ‘n oorlas wees nie en jy sal ook nooit genoeg vergifnis kan vra nie.

Ons weet nie wanneer die tyd daar gaan wees nie en ons sal sekerlik nooit 100% sonder sonde kan wees nie, maar ons kan 100% berouvol wees oor ons sonde en dit doen ons deur op ons knieë te bly! Prys die Naam van Jesus!

—–

Liewe lesers, hierdie is my Een Duisendste Boodskap vir Jesus! Ek kan die HERE nie genoeg prys dat Hy my toegelaat het om hierdie mylpaal te kon bereik nie. In 2010 het ek begin met 12 vriende. Vandag staan ek op 943 lede op ons nuusbrief, 1800 lede op Facebook, 30 lede op MeWe, 10 lede op Twitter en 68 lede op Telegram; altesaam 2851 siele! Prys die Naam van Jesus! Hierdie syfers oortref my stoutste verwagtinge, maar ek wees dat daar nog baie meer is, want hierdie boodskappe word versprei onder baie mense wat nie lede is nie. Hierdie syfers kan dus 20 keer meer wees as wat ek hier genoem het!

Hierdie is egter nie net die enigste mylpaal waaroor ek gelukkig is nie, ek is net so bly oor ons Suider Kruis groepie op Telegram was so groei! Die Gees van God vloei deur daardie groep soos ‘n rivier op vloed en ek moet sê dat ek so iets baie lank laas gesien gebeur het! Jesus is waardig om geprys te word! Ek kan enige iemand wat Telegram het aanraai om daarby aan te sluit deur op die volgende skakel te kliek: https://t.me/suiderkruis.

Mag die HERE elkeen van julle ryklik seën!

One Comment

  1. Baie dankies aan onse Here Jesus Christus dat u gehoorsaam is in u boodskappe!

    God se rykste seën aan u en u familie.

Comments are closed.